Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

niedziela, 28 listopada 2010

Które miejsce zajmą Highflyers? - podsumowanie ankiety

Ta ankieta niejako zweryfikowała liczbę odwiedzających stronę highflyerslancut.blogspot.com do czego pretensje miałem tutaj.

Pomijając fakt że oddano tylko 3 (!) głosy (oczywiście ja nie brałem udziału w ankiecie) zauważyłem że zapewne ligowi przeciwnicy jak i znajomi spoza 5.11 z drobnym rozrzutem weryfikują przyszłość mojego klubu.
Jeden z optymistów, licząc na poprawę gry mojej drużyny stwierdził że moja drużyna zajmie 3 miejsce dające udział w barażach o ligę czwartą. Realista założył pewnie że mimo porażek z POL-liter-Pak i Maullersami'07 ponownie uda mi się wygrać z konohą co przy odrobinie szczęścia da mi czwartą lokatę. Pesymista założył że nie wygram najbliższych meczy i drużyna zajmie 5 lokatę, nie gwarantującą udziału w barażach.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak już pisałem na forum meczy łatwych do końca sezonu nie masz, ale to dodaje kolorytu naszej lidze (takie bezpośrednie pojedynki). W każdym razie ja najbardziej będę Ci kibicował w ostatnim meczu z Maullersami bo nie ukrywam, że chce jeszcze tomzikowi to 1sze miejsce wyrwać :D

Pacio #VC15 pisze...

.. powiedział kitaorzel =]

no postaram się, oczywiscie, jednak niczego nie obiecuje

Prześlij komentarz