Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

poniedziałek, 15 listopada 2010

Drodzy czytelnicy!

Postanowiłem wydać apel do moich Czytelników.

Kiedy na HighflyersLancut.blogspot.com rzeczywiście nic sie nie działo dostawałem wiadomości motywujące do dalszego rozwoju strony. Prosiłem o komentarze. Wasze zdanie nt. przedstawianych przeze mnie tematów. Na takowe zdecydował sie jedynie v1rus. Nie było ich co prawda za dużo ale z tego co wiem był i zapewne jest bardzo zapracowany. A nie od niego dostawałem wiadomości z prośbą o wznowienie bloga. Mam też wrażenie że ligowi rywale odwiedzający bloga chcą jedynie rozpracować moją drużynę przed nadchodzącymi meczami ligowymi. Ja charazay jak i tego bloga wiąże jedynie z zabawą z odrobiną jedynie rywalizacji. Gdyby nie to - ta strona nigdy by nie powstała.

Oczywiście postaram jeszcze bardziej sie przyłożyć i szukać wątków które mogłyby zainteresować moich Czytelników. Jeżeli nie uda mi sie spełnić tego warunku, bardzo poważnie rozważe zawieszenie strony na czas nieokreślony a być może i na zawsze...

Z żalem...pozdrawiam.
PacioVC15

2 komentarze:

naruto pisze...

Ok aby docenić ciężką prace i zachęcić do częstszego pisania od dziś zostawiam po sobie ślad :p

Pacio #VC15 pisze...

Dzięki =] bd pamiętał.

Prześlij komentarz