Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

czwartek, 30 czerwca 2011

Wywad z Ursynem (Czysty Fart)

Udalo mi się namówić (a szczerze mówiąc nie musialem się specjalnie wysilać) Ursyna - managera zespołu lidera w 5.11 - Czysty Fart, najczęściej ostatnio komentującego moje posty na highflyerslancut.blogspot.com, na krótki wywiad.


1) Za nami większa część sezonu. twoja drużyna zdominowała rozgrywki w ramach div5.11. Jak oceniasz dotychczasową gre swojego zespołu? Czy jest coś co szczególnie chciałbyś zmienić?
Udało mi się sprawnie przemeblować drużyne w przerwie międzysezonowej, miałem też korzystny terminarz do odbudowywania zgrania - dopiero w 4. kolejce grałem z silnym przeciwnikiem, drużyną MKS Jarosław. Przed końcem pierwszej rundy dokonałem korekty na pozycji PG i aktualnie nie planuję dalszych roszad w składzie. Podoba mi się, jak drużyna sprawuje się w obronie i powoli zaczynam już myślec o 4. lidze - chciałbym zwiększyć ilość przechwytów i zbiórek.

2)Jak oceniasz drużyny które zajmują na chwilę obecną miejsca premiowane awansem, czyli Czleptaki, lew szymonków i Highflyers Łańcut?
Czleptaki to dziwaczny zespół z bardzo wysokim średnim SI, które jest niestety źle zagospodarowane oraz  ogromnym potencjałem pod koszem. Lew to praktycznie już BOT - swoje wygra do końca sezonu, ale to koniec tego zespołu. Twoja drużyna jest, według mnie, najsilniejsza w lidze i była murowanym kandydatem do wygrania ligi. Problemy ze zmęczeniem, zbyt agresywna gra, problemy techniczne i będzie tylko wicemistrzostwo ;P

3) Twoja drużyna oddaje bardzo mało (77) rzutów za 3, jednak tylko 28 znalazło z nich drogę do celu
 (36%). Strategia ta, różniąca się całkowicie od filozofii gry Zabójczych Qlek czy Czleptaków na razie przynosi dobre skutki...

Naśladuję najlepszych. W meczach reprezentacji Polski na próżno szukać kanonad zza linii 3 punktów. W aktualnym silniku rzuty dwupunktowe są pewniejsze - szczególnie w meczach z trudnymi przeciwnikami. Strategia ta przynosi dobre wyniki, ale z Qlkami akurat było bardzo ciężko :)

4) Nie od dziś wiadomo, że Joe Gumberlank jest Twoim pupilkiem i na tego 21-latka stawiasz bardzo często powierzając mu zdobywanie punktów w ilości...wykraczającej ponad przeciętność. W tym sezonie ciężko jednak będzie mu drugi raz z rzędu zdobyć nagrodę dla najlepszego strzelca w sezonie (po 20 kolejkach 25,74 pkt/mecz) wobec dyspozycji jaką prezentuje hugues Chardon(lew szymonków) i jego 38 pkt/mecz.
W tym sezonie staram się grać bardziej zespołowo w meczach z trudnymi rywalami, rzadko też ustawiam Joe agresywnie w ataku. Statystyki strzeleckie Chardona to dowód na to jak niewielu użytkowników korzysta z koncentracji obronnej...

5) Jak oceniasz transfer w/w Francuza? przeszedł do ekipy januszka za TYLKO 1,7 mln Euro
Ma jednak AŻ 26 lat i swojej wartości nie zwiększa. Uważam, że jedyną słuszną drogą rozwoju jest stawianie na młodzież i rozwój drużyny poprzez rozwój zawodników. Moim celem nie jest wygranie ligi 5.11, tylko przebicie się do PLK :)

6) Jak widzisz koniec sezonu? Czy dużo się zmieni jeszcze w ligowej tabeli? Ze znanych mi informacji
Zabójcze Qlki planują wzmocnienia i mają na to odłożoną pewną sumę pieniędzy.

Ktoś wyłożym worek pieniędzy na ich juniora i zobaczymy jak ten worek zagospodarują. Nie przewiduję jednak, że Qlki odrobią stratę 4 meczów do zespołu czarodziejki.

7) W związku ze zmianami wprowadzonymi w charazay jak oceniasz obecny wygląd stronki? I w końcu jak oceniasz zmiany w silniku gry na przyszły sezon, ktore już można testować w Pucharach  Prywatnych?
 Obecny design (po aktualizacji CharazayMonkey poszerzającej stronę) oceniam bardzo pozytywnie. Jestem także rad, że nowy wygląd boiska, którego jestem autorem przypadł użytkownikom do gustu.
 Zapisałem się do 4 pucharów prywatnych rozgrywanych na nowym silniku - gram z rywalami na swoim poziomie (limit top8 SI 100.000) i na razie jestem zadowolony z postawy drużyny. Robię trochę testów z rzutami za 3, ale jeszcze jest za wcześnie na jakieś konkretne wnioski

8) Jako Starszy Członek federacji PFC - opowiedz jak oceniasz samo istnienie federacji, jak oceniasz PFC, czy podoba Ci się system tam panujący, czy jest coś co chętnie byś zmienił?
Powiem szczerze, że nie przykładam większej wagi do federacji.

9) Dzięki za poświęcenie czasu
Dzięki :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz