Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

czwartek, 13 stycznia 2011

Highflyers "uszkadzator" Łańcut

Pisałem ostatnio o 2 poważnych kontuzjach młodych jeszcze graczy Czlptaki. Obaj nabawili się ich w meczu z Highflyers, a na dodatek jeden z ich zawodników zszedł za 5 fauli.

Ostatnio w meczu wirtualnym mającym pokazać na ile stać drużyny Highflyers Łańcut i Boston Celtics II doszło to wydarzenie jeszcze bardziej szokującego...

1)
Ile Hristov dostał mocno w głowę. xxx zastąpi go na boisku
2)
Martynas Kivylis trzyma się z bólu za kolano. xxx zmienia go 
3)
Anatoliy Matveichik pada z impetem na plecy i musi zejść z boiska. Zastąpi go xxx

(naumyślnie nie podałem nazwisk zmienników, ani minuty czy kwarty meczu)

Rywale bójcie się.... :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tutaj Morfeusz33
(napisałem anonimowo bo tak szybciej umieszczę tekst hehe).
Cóż ... oglądałem ten mecz. Rzeczywiście - tak było i wydarzenie to faktycznie mocno szokujące !
Aż 3 kontuzje mojego zespołu w 1 meczu !
Ah Ci Highflyers Łańcut !

Pacio #VC15 pisze...

No cóż...wygląda na to że mam w drużynie ludzi pokroju terminator, rambo ect. ;)

Prześlij komentarz