Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

wtorek, 11 stycznia 2011

3 wyleciało, Highflyers wygrywa

W dzisiejszym meczu Highflyers Łańcut wygrali z drużyną Czleptaki 91-63. Blisko 4 500 widzów mogło oglądać bardzo dobre widowisko i agresywną postawę gości, którzy za wszelką cenę starali się dogonić wynik.

Niestety w tej pogoni stracili 2 zawodników: Papetti (25 lat) na 15 dni i Topolevec (24 lata) na 18 dni. Natomiast Aras Ugintas zszedł z parkietu po 8 minutach po tzw. "wyfaulowaniu".

Strata 2 zawodników, którzy po prostu robią różnicę w meczach Czleptaków jest dla czarodziejki0 - manager'a owego team'u bardzo "niewygodne". Kolejne mecze tej drużyny to mecze z:
-lew szymonków
-Vafel SS
-AZS Olsztyn
-Black Five
-Basket Rumia (na który Papetti powinien już być gotowy w 100%).

Nie pozostaje mi, jako managerowi, który po części doprowadził do takiego stanu rzeczy, nic innego jak tylko bardzo serdecznie przeprosić za to co wydarzyło się na deskach w Lancut Arena. Starałem się uniknąć zbędnej agresji w grze. 10 fauli mojego zespołu było spowodowane głównie przez bardzo agresywną grę Czleptaków zarówno w obronie jak i w ataku.

Przechodząc jednak do samego meczu...
Zarówno kibice zgromadzeni na hali jak i ja jestem zadowolony z gry swojej drużyny jednak w obliczu 2 poważnych kontuzji przeciwnika nie powinien pojawić się tu zbędny opis.

Wyróżnię tylko gracza Czleptaków - Arturo Ramireza zdobywcę tytułu MVP spotkania, który na swoim koncie zgromadził 12 punktów, 16 zbiórek i 6 asyst.

0 komentarze:

Prześlij komentarz