Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

sobota, 4 grudnia 2010

Highflyers vs. konoha - pomeczowy wypowiedzi trenerów

PacioVC15 - manager Highflyers:"Naruto gratuluje zwycięstwa, Twoja drużyna okazała się po prostu lepsza. Moja złożona z młodych zawodników wymaga przebudowy, co już wiedziałem od kilku kolejek jednak boję się tego robić przed najważniejszymi meczami w sezonie więc przeniosłem ją na post-season.

Jeszcze raz gratuluję i dziękuję za boiskową walkę do końca."

Naruto - manager konoha:"Ja również dziękuje za mecz bałem się go chyba bardziej niż konfrontacji z Maullersami no ale udało się wygrać. Znowu nie udało mi się zatrzymać Marchena tak jak bym chciał będziesz mieć z niego pociechę :) Powodzenia w ostatnim meczu życzę będę go oglądać z wielkim zainteresowaniem :)"

0 komentarze:

Prześlij komentarz