Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

sobota, 11 grudnia 2010

baraże: Rottweilers 86 - Highflyers 79

Stety - niestety przegraliśmy baraże. Przegraliśmy je jednak w stylu bardzo dobrym, nie hańbiącym naszej drużyny. Kibice mogą być zadowoleni. Pozostajemy w świetnej 5.11.

Co do samego meczu:
Bardzo emocjonujący, wyrównany, pełen walki, świetnej gry, po prostu kawałek dobrego basketu. 







Iq dla Rottweilers 26-21
IIq dla Highflyers 13-20
IIIq dla Rottweilers 22-20
IVq dla Rottweilers 25-18
Pojedynek podobny do tych wcześniejszych pomiędzy tymi drużynami.














 Statystyka
Gospodarze
Goście
Rzut za 2: 28/56 (50)% Rzut za 2: 28/54 (51.9)%
Rzut za 3: 4/11 (36.4)% Rzut za 3: 4/15 (26.7)%
Rzuty Wolne: 18/25 (72)% Rzuty Wolne: 11/16 (68.8)%
Zbiórki: 37 (9) Zbiórki: 40 (10)
Asysty: 17 Asysty: 11
Straty: 8 Straty: 11
Przechwyty: 6 Przechwyty: 3
Bloki: 5 Bloki: 5
Faule: 16 Faule: 18



Najlepiej dla Highflyers zagrali:
Marchena - 20 pkt, 4 ast, 10/14 z gry
Kunert - 16 pkt
Altmanninger - 13 pkt, 5 zb
Pauplis - 12 pkt, 6 zb, 2 blk
Rivero - 2 pkt, 22 zb (!), 3 bkl, MVP

Najlepiej dla Rottweilers zagrali:
Gãman - 21 pkt, 7 zb
Brezovar - 18 pkt
Zincheddu - 12 pkt


Głosy pomeczowe:
PacioVC15
Wygrała drużyna lepsza po bardzo, bardzo emocjonującym boju. Życzę v1rusowi powodzenia w 4.6 a nam obu (Pacio & V1rus) żebyśmy się jednak jeszcze kiedyś spotkali w jednej lidze.

Z moich zawodników jestem po prostu dumny. Osiągnęli nieco więcej niż przewidywałem, a na koniec zafundowali mi masę emocji, czyli kilka ostatnich kolejek plus baraże z Rottweilersami.

Teraz skupiam się nad wzmocnieniami przed s.20, rozwojem (uwaga, uwaga) Polskiej Federacji Charazay (Boston Celtics II and Friends ewoluowało) i przyszłymi meczami w 5.11.

Jestem bardzo zadowolony/szczęśliwy, że tutaj zostaję.

Wszystkim drużynom z baraży gratuluję zwycięstw, żegnamy Suminę i konohę. Chłopaki - powodzenia.

V1rus 
Pacio, jestem pod wrażeniem Twojej drużyny. Masz naprawdę poukładany i przemyślany skład. Mecz bardzo zacięty, szczerze mówiąc w pewnym momencie (II kw.) zwątpiłem w swój zespół. Jednak 4 kwarta okazała się jak przewidywałem zwycięska.

Pacio, też mam nadzieję na to, że spotkamy się w jednej lidze i będziemy rywalizować w zmaganiach ligowych jak dawniej.
Mój zespół ma aktualnie niskie zgranie, przez zakup Silviu Gãman, które jak na razie nie spełnia moich oczekiwań w stosunku statystyki/skuteczność.
 

1 komentarze:

naruto-coach pisze...

Bardzo ładny mecz gratulacje dla obu trenerów za to widowisko.
Pacio liczę że w 20 sezonie wyjdziesz z 1 miejsca z ligi raczej nikt nie powinien Ci w tym przeszkodzić więc trzymam kciuki

Prześlij komentarz