Oficjalna strona internetowa poświęcona wirtualnemu klubowi HIGHFLYERS ŁAŃCUT stworzonemu w serwisie charazay.com

wtorek, 12 października 2010

Pomeczowe wypowiedzi trenerów Highflyers vs konoha

naruto - trener konoha
"A więc zaliczyłem znowu przegraną I tutaj gratki dla Ciebie pacio za ładną grę mimo tylu kontuzji.
Co do meczu całość nie była zła spodziewałem się takiej gry lecz 2 kwarta porażka zaraz przeglądnę wszystko dokładnie staty z meczu i muszę dowiedzieć się co poszło aż tak źle. Skuteczność mogę zwalić jedynie na bardzo niskie zgranie przez które spodziewałem się słabej skuteczności (aczkolwiek nie spodziewałem się tylu rzutów za trzy zwłaszcza że ich nie chciałem). Generalnie czekam na poprawę zgrania i zaczynam żałować kupna zawodnika przed najważniejszymi meczami dla mnie w sezonie :/ Miał być on znaczącą poprawą dla teamu a na razie mam tylko w plecy :( No ale bywa czekamy na skoki zgrania i wygrywamy znowu w końcu mam cel awansu i muszę go osiągnąć inaczej będę bardzo niepocieszony :D"

PacioVC15 - trener Highflyers
" Nie moge nie powiedzieć że nie jestem zadowolony z moich zawodników. Wygrany mecz przewagą tylko 6 punktów (79-73) świadczy najlepiej o sile drużyny przeciwnika jak i o dobrze dobranej taktyce na ten mecz. Gramy coraz mniej "trójkami", zapewne przez brak Pauplisa i Itturialde, ale jak widać przynosi to pożądane skutki."

1 komentarze:

v1rus pisze...

Gratuluję zwycięstwa pomimo braku pełnego składu!

Prześlij komentarz